Wednesday 15 August 2012

Party Hari Jadi Azza & Watie ELITE


Siti Maeva Host ZON AKTIF

Monday, April 6th, 2009
ct3ct2ct

Hetty Sarlene Mantap

Monday, April 6th, 2009
hettySiapa yang tidak kenal dengan penyanyi dan pelakon terkenal ni kan? Dah nama pun terkenal. Apedaaa Mat Kepoh. Hehe.. Hetty Sarlene sudah lama tidak muncul di kaca TV, ini hanya pendapat aku saja. Mungkin aku jarang tengok TV kot sekarang ni. Dulu selalu tengok drama Sembilu lakonan Hetty Sarlene dan Zed Zaidi. Itu merupakan drama Melayu paling panjang yang pernah aku tengok. Entah berapa episod entah drama tu. Tak terbilang rasanya. Namun, masa tu aku lihat Hetty Sarlene tidaklah seseksi, selangsing dan secantik seperti di atas. Hohoho.. Mata aku terus tersasar ke atas sesuatu dek kerana badan Hetty yang semakin langsing ni. Korang paham-paham sajalah ya. Menurut Hetty, dia hanya mengamalkan diet sahaja, tapi diet yang seimbang. Agaknya, sebab tu lah ada bahagian yang masih segar-bugar!

Sharifah Sofea

Saturday, March 21st, 2009
ssbluemenxar0fi0sof2hc2
Tag:
Tags:

No comments:

Post a Comment

Featured post

Renew Insurans Murah

 Renew Insurans Murah Serendah RM90.00 untuk motorsikal dan serendah RM200.00 untuk kereta.. wasap segera 0199374884-Syah